01 Januari 2015

BAB 4: JADUAL BERKALA UNSUR








 




















15 ulasan:

  1. Terima kasih kerana berkongsi nota ini, semoga bermanfaat...aamiin

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sama-sama. Moga dapat diperluaskan untuk manfaat bersama

      Padam
  2. terima kasih berkongsi nota ini, sebab ia berguna untuk pelajar dan saya ..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sama-sama...silakan di kongsi untuk manfaat ramai

      Padam
  3. terima kasih atas perkongsian ..sangat bermanfaat..terima kasih cikgu

    BalasPadam
  4. yang jadual berkala unsur tu wajib hafal ke ?

    BalasPadam
  5. Kenapa cikgu saya cakap semakin menuruni kumpulan semakan kecil saiz atom, alasannya kerana bertambahnya bilangan proton dalam nukleus menyebabkan elektron2 ditarik dengan lebih kuat

    BalasPadam
  6. Kalau die bagi perwakilan piawai atom macam mane nak tahu die punya kala

    BalasPadam
  7. Salam, Cikgu mohon izin gunakan bahan untuk pelajar saya juga. Terima kasih.

    BalasPadam
  8. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  9. terima kasih banyak cg.....bahan ini banyak membantu saya

    BalasPadam
  10. terima kasih banyak cg.....bahan ini banyak membantu saya

    BalasPadam
  11. Thank you somuch sir.It was so helpful

    BalasPadam
  12. alhamdulillah boleh la saya nk score PT3

    BalasPadam

Memerihalkan inovasi teknologi

Inovasi teknologi merujuk kepada penghasilan dan penggunaan idea, pengetahuan, serta kemahiran teknologi untuk mencipta atau memperbaharui p...